2014. december 19., péntek

and there's blood on my name

(a BOTFA megtekintése után, legalább saját magam számára próbálom menteni a Királyból, ami még menthető.)
angst
és Thranduil, akit a fia elárul valaki másért.


when the fires, when the fires have surrounded you
emésztő tehetetlenség és bénító düh volt csak.
vörösben látni a világot; a világot,
ahogy az szilánkokra törik újra és újra, ugyanabból a pontból repedve meg és hullva szét.
with the hounds of hell comin' after you
„nincs benned szeretet” ezt mondod hát; rám olvasod, belém égeted, mint billogot, mély, földöntúli hangon, dümm-dümm, a föld reng, és vád szökik a szakadékba.
szeretet? könyörület. az, nincsen.
ahogy a hideg, rémisztő, csalódott gyűlölet a húsba tép, aztán a kar magasra lendül, hogy fájdalmával lesújtson; életért életet venni el,
and it burns beyond the grave
merevre fagyott testek borítják a földet,
átlépni rajtuk, oda sem nézni; harcold harcaim,
életeddel életemért.
and your sacred stars won't be guiding you
elvész hát, fröccsenve vész az éjszakába, szétszakítva a végtelen messzeséget,
penge merül a szívbe, agyba, utat vájva
a csillapodáshoz, de a vörös méreg csak ömlik,
hogy betöltse a láthatárt.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem igazán találok szavakat, ráadásul tökre zavarban vagyok, mert általában nem merek kommentelni, de ez az alkotás, basszus, tökéletes.
    Imádom a formáját, se nem próza és se nem líra, a tördelés zseniális, és az is csodás, hogy sokadik olvasásra is felfedezek egy-két olyan szókapcsolatot, amin elámulhatok.
    És Thranduil. Jajjte.
    Bocsi, hogy értelmetlen vagyok, de nagyon fáj, amit ez az írás művelt velem, ugyanakkor még százszor fogom elolvasni.
    (És muszáj megkérdeznem: megengeded, hogy kitegyelek a blogomra ajánlóba? :3)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ne haragudj, hogy ilyen későn válaszolok, de nem vagyok hozzászokva hogy kommentet kapjak, így ellenőrizni se szoktam ezt szekciót, ...szóval én vagyok tökre zavarban.
      Nagyon-nagyon örülök, hogy így tetszett neked ez a, hát, ez a valami; nem voltam benne biztos, hogy át tudja adni azt, amit én ki akartam vele fejezni, mindazonáltal nevezett valami bocsánatot kér hogy kegyetlen volt és fájdalmat okozott, és egyébként pedig alázatosan köszöni figyelmedet, akárcsak én.
      Persze, hogy megengedem, nagyon kedves tőled! n_n
      Köszönöm a hozzászólásodat <3

      Törlés